KNO-arts Geurts, T.W.

KNO-arts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Geurts, T.W., Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 16 oktober 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Neusaandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Als ik de reviews lees kan ik totaal niet begrijpen waar het bij mij verkeerd is gegaan. Ik ging naar dokter Geurts met het probleem dat ik geen adem kon halen door mijn rechter neusholte. Hiervoor zou ik worden geopereerd. Desbetreffende arts gaf aan dat hij mijn neus ook recht kon zetten. Aangegeven dat ik daarmee akkoord ging. Eenmaal wanneer de neuskap eraf was, zag ik dat mijn neus nog steeds scheef was. Arts gaf aan dat we 3 maanden moesten wachten voor het eindresultaat. Het was overduidelijk dat mijn neus nog steeds scheef was, maar goed 3 maanden gewacht en uiteindelijk foto's gemaakt om before en after te kunnen zien. Arts gaf aan dat er verbetering was, terwijl ik het daar totaal niet mee eens was. Mijn neus stond nog steeds scheef en mijn ademhaling was niet verbeterd. Dit gaf ik dus ook aan bij de arts, waardoor er een discussie ontstond. Arts gaf letterlijk aan dat mijn neus tijdens de operatie wel recht stond.

Reactie van/namens Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer

Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de geleverde zorg. Wij verzoeken u om contact op te nemen met de klachtenfunctionaris van het Deventer ziekenhuis. Meer informatie kunt u terugvinden op www.dz.nl/klacht

Met vriendelijke groet,
Deventer Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Geurts, T.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.