KNO-arts Geurts, T.W.

KNO-arts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Geurts, T.W., Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 26 december 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Neusaandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Dr. Geurts, Hij heeft me de keuze gegeven of ik een neuscorrectie wilde doen en gaf aan wat de voor en nadelen ervan zijn. Ging daarheen met de klacht dat me neus scheef stond en ademhalingproblemen hebt. Dus ik wou zowel inwendig als uitdmwendig doen. Hij gaf me brochures mee. Dit heb ik gelezen en toch besloten om het allebei te doen. Toen ik daar aankwam, zei ik dat ik erover nadacht en toch een gehele operatie wilde. Maar hij zei je neus staat voor mij recht en zou zinde zinn dat je deukjes en bulten op de neus krijgt en toch niet tevreden bent. Was er niet mee eens. Hij wilde het toch schappen. Hij wou alleen maar inwendig. Stuurde me gelijk weg. Waarom laat hij me 2 keer komen terwijl hij weet dat hij het toch niet gaat doen. Hoe irritant is dat!! Jammer voor de moeite wat ik allemaal moest doen.

Reactie van/namens Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer

We vinden het vervelend dat u de zorg zo heeft beleefd. We adviseren u om dit te bespreken met de betrokken specialist. In een gesprek kunnen zaken toegelicht en uitgesproken worden. Als u het prettig vindt, kunt u hierbij de hulp en begeleiding van onze klachtenfunctionaris inschakelen. Op www.dz.nl/klacht leest u wat de klachtenfunctionaris voor u kan betekenen.

Met vriendelijke groet,
Deventer Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Geurts, T.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.