KNO-arts Geurts, T.W.

KNO-arts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Geurts, T.W., Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 19 juli 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Neusaandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Op 1 juli een operatie ondergaan aan mijn neustussenschot en mijn neusschelpen.Dit had ik 30 jaar eerder moeten laten doen. Na diverse ziekenhuizen en KNO artsen, ben ik hier beland in het Deventer ziekenhuis, via het toevallig lezen van een review van een andere patiënt , die ook een review over dr. Geurts had geschreven. Nou hij of zij heeft niets teveel gezegd. Zeer vriendelijke en rustige man, die de tijd voor je neemt en je klacht serieus neemt. Ik heb dit vaak wel anders ervaren. Een neusspray ( de zoveelste ) en dat was het dan. Patiënt behandeld, probleem niet opgelost. Op 19 juli 2019 terug geweest voor controle en het verwijderen van een plaatje (wordt gebruikt om het tussenschot op zijn plaats te houden). Dit was tevens het laatste bezoek en het was dusdanig goed genezen, dat ik niet meer terug hoefde te komen. Samenvattend, niet alleen goede en deskundig arts, maar bovendien een zeer aimabel mens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Geurts, T.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.