KNO-arts Grooters, E.

KNO-arts

Geslacht
Man
Er zijn 13 waarderingen Waarderen

Waardering over Grooters, E., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 5 maart 2018

Slaapapneu

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

3 keer geopereerd en nog steeds dezelfde klachten. Neusschot rechtgezet, huig weggesneden en neusklieren gedeeltelijk weggebrand. Alle behandelingen hebben niets geholpen. Uit neusschot stak stukje kraakbeen wat irritatie bezorgde aan neus. Arts luisterde niet en vond verder onderzoek totaal niet nodig: hij was overtuigd van zijn 'geslaagde' operaties en voor afwijkingen in zijn behandelplan was geen ruimte. In plaats van zijn resultaat te bekijken en mijn klachten serieus te nemen had hij haast en stelde een slaappoli voor. Ben boos weggelopen omdat deze arts mijn klachten niet serieus nam en geen tijd had voor een serieus onderzoek.

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Het spijt ons te moeten vernemen dat u niet tevreden bent met de wijze waarop u behandeld bent in ons ziekenhuis. Onze klachtenfunctionarissen zijn graag bereid om uw ervaring te bespreken. Indien u dit wenst, kunt u contact met hen opnemen via 010 – 291 3490 of 010 – 291 1264.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Grooters, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.