Waardering over Heerbeek, N. van, Ziekenhuis Radboudumc, hoofdlocatie - Nijmegen op 22 mei 2020

• Neusaandoeningen
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ik heb een neuscorrectie laten uitvoeren bij dr. van Heerbeek. Ik was al heel lang ontevreden over de grootte van mijn neus, en uiteindelijk besloten om toch de stap te nemen. Ik had gelijk een goed gevoel bij Dr. van Heerbeek, hij is duidelijk en erg vriendelijk. Dus ik durfde het wel aan om me door hem aan mijn neus te laten opereren. Ik wilde eigenlijk gewoon mijn eigen neus behouden, maar dan net iets kleiner. En dat is heel goed gelukt. De operatie is nu bijna 2 weken geleden, en ik ben nu al heel blij met het resultaat. Het past zo goed bij de rest van mijn gezicht, dat ik eigenlijk niet eens hoef te wennen. Ik heb nu de neus die ik voor mijn gevoel altijd al had moeten hebben. Ik zou iedereen die een ingreep aan zijn/haar neus overweegt om naar Dr. van Heerbeek te gaan. Hij luistert goed naar je wensen en ook naar wat je juist niet wilt, en kijkt naar mijn mening ook goed naar of het past bij de rest van je gezicht. Ik ben heel erg tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heerbeek, N. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.