KNO-arts Heerbeek, N. van

Man
Specialisme
Aangezichtschirurgie
Er zijn 213 waarderingen Waarderen

Waardering over Heerbeek, N. van, Ziekenhuis Radboudumc, hoofdlocatie - Nijmegen op 19 maart 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Neusaandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ik kon niet goed door mijn neus ademen met name door 1 neusgat (mede door allergie). Dr. van Heerbeek kan in zeer duidelijke taal uitleg geven en communiceert prettig. Duidelijk is aan mij verteld dat een operatie geen verbetering hoeft te betekenen. Ik heb er een tijd over nagedacht en aangegeven dat ik toch graag de operatie liet uitvoeren. Bij mij is een neusseptumcorrectie en zijn 'spreader grafts' geplaatst (om de neus (onzichtbaar) te verbreden). Bij mij duurde het herstel wat langer dan gemiddeld maar ik ben zeer tevreden over het resultaat én de dienstverlening!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heerbeek, N. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.