Waardering over Heerbeek, N. van, Dermatologisch centrum Mauritskliniek Nijmegen - Nijmegen op 2 januari 2018

7.0

Voorlichting en maken afspraken goed geregeld. Afgesproken nazorg (telefonisch contact na ingreep) niet nagekomen. Tip: bij/na ingreep meest voorkomende (tijdelijke) klachten (zoals tranend oog) benoemen.Resultaat ingreep: helaas verschil (asymmetrie) tussen links en tevhts

Reactie van/namens Heerbeek, N. van

Geachte Heer/Mevrouw,

Het is altijd vervelend als iemand niet helemaal tevreden is met het resultaat van één van onze operaties. Om die reden hebben wij getracht met u in contact te komen via Zorgkaart Nederland. Dat is helaas niet gelukt. Via deze weg wil ik u alsnog uitnodigen om een afspraak met mij te maken in onze kliniek zodat ik samen met u kan bekijken wat ik voor u kan doen om het resultaat van uw ooglidcorrectie te verbeteren. Een eventuele nacorrectie zal uiteraard zorgvuldig en zonder kosten voor u uitgevoerd worden.

Met vriendelijke groet
Dr Niels van Heerbeek
Mauritsklinieken Nijmegen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heerbeek, N. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.