Waardering over Heeten-van Gemert, A.M.L. den, Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 20 februari 2021

2.0
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Nadat ik mijn neustussenschot had gebroken (val), werd mij geadviseerd om naast het rechtzetten van het tussenschot ook de neusschelpen en neusslijmvlies weg te laten halen, om meer ruimte m.b.t. ademhalen te creëren. Eventuele risico's zouden er niet zijn. Ik heb ontzettend veel pijn gehad (niet besproken) en waarschijnlijk is mijn tussenschot na de operatie verzakt en is er een ontsteking ontstaan. Ik wist niet eens dat er hechtingen in mijn neus waren gezet (en hoeveel). Dit alles heeft ertoe geleid dat mijn neus omhoog is gaan wippen en op 7 punten (negatief) veranderd is (dit is o.a. door het Radboud vastgesteld). Ik heb een kortere en bredere neus gekregen met een deuk erin. Dit zou na een jaar wegtrekken, dit is nooit gebeurd. Als ik dit had geweten had ik me nooit laten opereren. Ik ben op dit moment zeer ongelukkig met mijn neus (was ik nooit eerder) en ik ben aan het sparen voor een ingreep bij een plastiche chirurg om hopelijk mijn "oude neus weer enigzins terug te krijgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heeten-van Gemert, A.M.L. den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.