KNO-arts Holm, A.F.

KNO-arts

Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Holm, A.F., Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 12 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

N.v.t.

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Vanwege druk en pijn in mijn oren heeft de audicien een tympanogram gemaakt. Daaruit bleek inderdaad heel sterke druk in allebei mijn oren, hij vond het alarmerend, dat moest onderzocht worden. Volgens mijn huisarts zou de heer Holm meer doen dan alleen een tympanogram maken maar nee. Ik kreeg het te zien op een beeldscherm, kijk, dat ziet er heel normaal uit! Dat kon ik niet zien, voor die druk gaat het vooral om het niveau van de curve en dat was niet te zien. Hij zei nog dat oorsuizen (waar ik wisselend last van heb) nooit een symptoom van een ontsteking is, wat onzin is, en dat was het. Of ik nog wou blijven? Bedoeld bleek te zijn: hoepel op. Kennelijk had hij voor mij 5 minuten uitgetrokken. Uit de beoordelingen blijkt dat Holm 2 gezichten heeft. Misschien hangt het af van je leeftijd wie je te zien krijgt; ik ben 73. Het ziekenhuis zegt: we geven het door. en doet verder niets.

Reactie van/namens Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen

Geachte heer of mevrouw,

wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het consult bij deze KNO-arts. Als u wilt, kunt u hierover een gesprek aanvragen bij onze ombudsfunctionaris. Hoe u haar kunt bereiken leest u op onze website: https://www.wza.nl/patiënt/tevredenheid/.

Wij hopen dat een eventueel volgend bezoek aan het WZA beter aan uw verwachtingen voldoet!

Met vriendelijke groet,
Wilhelmina Ziekenhuis Assen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Holm, A.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.