Waardering over Ingels, K.J.A.O., Ziekenhuis Radboudumc, hoofdlocatie - Nijmegen op 1 oktober 2019

• Gezichtsverlamming
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Door een facialis parese (gezichtsverlamming) is het linker gedeelte van mijn gezicht verlamt en ging mijn oog maandenlang niet dicht, zowel overdag als 's-nachts, waardoor ik veel zalf, gel en druppels moest gebruiken om een uitgedroogd oog te voorkomen. Door de inbreng van een goudgewichtje in mijn bovenste ooglid ging het oog meteen weer dicht door een impuls van het rechterooglid en de zwaartekracht. Hierdoor was een geirriteerd en uitgedroogd oog meteen verleden tijd. Dit gewichtje heeft er ruim een jaar gezeten en is recent weer door dr. Ingels verwijderd omdat het ooglid weer 'weet wat het moet doen'. Geen enkele zalf, gel en druppels zijn meer nodig om de 24 uur door te komen. Zeer prettig en met dank aan dr. Ingels, hij heeft dit vakkundig, duidelijk en overtuigd uitgevoerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ingels, K.J.A.O.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.