KNO-arts Ingels, K.J.A.O.

Man
Specialisme
Aangezichtschirurgie
Er zijn 137 waarderingen Waarderen

Waardering over Ingels, K.J.A.O., Ziekenhuis Radboudumc, hoofdlocatie - Nijmegen op 17 september 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Hoofd-halstumoren

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Voorlichting voor een herstel operatie aan mijn rechterzijde van mijn gezicht. Na operatie halstumor 02-10-2019 LUMC. Uitstekende voorlichting over de risico's en de mogelijke verbeteringen aan de rechter zijde van mijn gezicht. De voorbereidingen naar de operatie toe zijn bijzonder goed uitgevoerd door het hele team, mijn waarderingen heb ik in voorgaande vragen ook met een tien gewaardeerd. De operatie heb ik ervaren als een zeer deskundig onder leiding van Dr. k. Ingels direct na de operatie informatie naar mijn vrouw en huisarts. Resultaten zijn in mijn ogen en van mijn omgeving een verschil van dag en nacht. Ook de afwerking is verbluffend mijn gezicht staat weer in balans het praten gaat beter en ademhalen door het rechter neusgat is weer mogelijk en bovendien geen spoor van de operatie te zien. Chapeau! Radboud organisatie: Drie jaar vier maal een bezoek i.v.m. onderzoek langste wachttijd 10 minuten. Top. Wim ten Berge

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ingels, K.J.A.O.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.