Waardering over Janssen, E.A., Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 24 november 2018

2.1
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Mijn amandelen waren die zelfde week eruit gehaald en kreeg op dag 4 een nabloeding. Ons was gezegd dan te bellen naar het ziekenhuis en waren verzocht om te komen. Eerst heeft de assistente gekeken en die zei vervolgens aan de telefoon dat ze het zelf wel mee vond vallen maar dhr Janssen ging toch komen. Hij heeft er even naar gekeken en pakte vervolgens zonder enig overleg de verdovingsspuit er al bij. Met de woorden ik geef je nu een verdovingsspuitje en dan ga ik het dichtbranden begon hij. Ik had geen enkele mogelijkheid om even bij te komen en wellicht vragen te stellen. Naar mijn gevoel was de verdoving nog niet ingewerkt maar dit maakt Dhr. Janssen niet uit. Ik was in complete shock dat er zo met mij werd omgegaan. Nadat hij klaar was voelde ik me niet lekker en ben flauwgevallen, ook hier gaf hij vrij weinig om. Toen ik eenmaal mijn ogen had geopend heeft hij ons gedag gezegd waarbij mijn moeder nog aangaf hoe onprettig dit was verlopen en of het echt wel goed met me ging nu. Hier kwam een redelijk onbenullig antwoord uit en dat het echt wel goed ging. Hij is toen weg gegaan en ik ben nog een keer flauwgevallen. Ik ben normaal gezien erg op mijn gemak in het ziekenhuis maar dit was echt absurd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Janssen, E.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.