KNO-arts Kos, M.P.

KNO-arts

Waardering over Kos, M.P., Ziekenhuis Rode Kruis Ziekenhuis - Beverwijk op 10 maart 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ooraandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Vandaag mijn eerste ontmoeting met dhr. Kos. Deze was duidelijk geïrriteerd en gestrest. Las de verwijsbrief van mijn huisarts maar vroeg niet aan mij wat er aan de hand was. Hij keek in mijn neus en zei dat er een scan gemaakt moest worden van de holtes. Toen ik benoemde dat ik al 2 weken doof was kijk hij verbaasd en zei dat de huisarts dat niet had geschreven dus toch even in de oren kijken. Scan moest sowieso gemaakt worden maar hij had helaas geen tijd omdat vandaag nog te bespreken, een spoedoperatie. Dat ik zei dat ik al 2 weken in de ziektewet liep omdat ik doof was en dat ik graag een wilde weten waar ik aan toe was kon geen antwoordt op gegeven worden. Buisje kon ook maar eerst de scan afwachten. Ik voelde mij niet op mijn gemak bij deze meneer, had het gevoel dat ik de deur werd uitgewerkt omdat ik weer zo'n geval was. Helaas moet ik terug naar deze arts omdat hij mij van mijn doofheid afkan helpen en dan hoop ik dat meneer iets vriendelijker is.

Reactie van/namens Rode Kruis Ziekenhuis | Brandwondencentrum Beverwijk

Beste mevrouw, meneer,
Wat vervelend om dit te horen. Wij geven uw klacht in ieder geval door aan de klachtenfunctionaris van het RKZ. Graag willen wij weten of u uw ervaring wilt bespreken met de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdagochtend (tot 12:00 uur) van 08.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar via 0251-265 133. U kunt ook een mail sturen naar patientencontactpersoon@rkz.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kos, M.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.