KNO-arts Laan, B.F.A.M. van der

KNO-arts

Er zijn nog geen waarderingen Waarderen

Waardering over Laan, B.F.A.M. van der, Ziekenhuis UMC Groningen (UMCG), locatie Hanzeplein - Groningen op 12 juli 2013

Als patiënt werd ik door deze kno arts totaal niet serieus genomen qua ontstane kno klachten, de communicatie tussen hem en zijn collega's , plus dan nog naar de patiënt toe aanzienlijk verbeterd kan worden daar er een onjuiste diagnose was gesteld , hierdoor er ook geen goede medische behandeling voor werd ingezet waardoor ik nu levenslang met klachten te maken heb gekregen. Ben dan ook zeer ontevreden op de manier waarop ik steeds door de kno artsen ben behandelend op de kno poli in het UMCG.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laan, B.F.A.M. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.