Waardering over Langeveld, A.P.M., Ziekenhuis Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC), hoofdlocatie - Leiden op 27 november 2012

Fijne en eerlijke professional. Heb na zijn toelichting gekozen voor het 'laseren ' van de stembanden i.p.v. bestralingen Legt uit wat hij gaat doen en wat het resultaat 'zou-zal 'kunnen zijn na de operatie. Naar mijn idee heeft hij een goede kijk op de patient en zet daardoor de toon van de (het) gesprek. Bij mij was het recht voor z'n raap. Hij voelde dat perfect aan en dat wilde ikzelf ook. KNO artsen en zij die daarvoor worden opgeleid door dr. Langeveld zullen in de toekomst de specialisten zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Langeveld, A.P.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.