Waardering over Leistra-Bergshoeff, V.E., Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Heerlen - Heerlen op 11 februari 2013

7.0

Prima dokter, rustig en vertrouwenwekkend. Luistert goed. Snel en gedecideerd. Deelt na het onderzoek meteen de uitslag mee. De ruimte (zowel van de dokter als het gehooronderzoek) lijken nogal enge kleine "hokjes". Bij het maken van de afspraak kon ik meteen bij een anders arts terecht. Maar omdat ik Dr. Bersghoeff wilde moest ik 3 weken wachten. Dat vond ik niet erg. Maar toen ik op de afgesproken datum kwam stuurde de assistente me (zonder iets te zeggen) naar die andere arts. Toen ik terug ging om te zeggen dat ik fout zat, werd me gezegd dat Dr. Bergshoeff het te druk had. Na lang en herhaaldelijk aandringen werd ik alsnog bij Dr. Bergshoeff in de wachtkamer geplaatst, waar ik binnnen 5 minuten aan de beurt was !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leistra-Bergshoeff, V.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.