Waardering over Leversteijn, H., Ziekenhuis St Antonius Woerden - Woerden op 29 maart 2019

• Neusaandoeningen
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ik heb deze kno arts leren kennen, doordat ik proberen had met slecht ademen,  voornamelijk in de nachtelijke uren. De dokter is direct in zijn antwoorden en maar geeft deskundige, begrijpelijke adviezen. Hij maakt  het niet mooier dan dat het is en heeft veel ervaring met mijn klacht. Ondanks de twee operaties die deze arts heeft verricht was de genezing anders dan wat we beide gehoopt zouden hebben. De arts houdt mij goed onder controle en neemt veel tijd bij alle polie afspraken.  Ik spreek veel mensen in mijn beroep en als deze arts ter sprake komt is het antwoord altijd hetzelfde, deskundig en direct. Ik ben in het verleden onder behandeling geweest bij kno arts prof. ( Gert Jan) Hordijk.  Zijn aanpak van werken komt overeen met deze kno arts. Ondanks wat tegenslag ben ik blij dat deze arts mij heeft behandelend arts was.  Ik zou iedereen deze kno arts van harte aanbevelen. Ook zijn assistenten waren / zijn erg behulpzaam en deskundig. Er heerst een rustige, ontspannende sfeer in de behandelings- en de operatiekamer. Wat mij verder is opgevallen dat je op tijd wordt geholpen. Iedereen werkt volgens de agenda.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leversteijn, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.