KNO-arts Lohuis, P.J.F.M.

KNO-arts

Waardering over Lohuis, P.J.F.M., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 14 januari 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

30 december 2020 heb ik een neuscorrectie laten uitvoeren door meneer Lohuis. Hij snapte tijdens het consult precies wat ik wilde en liet mij zien wat de mogelijkheden waren. Ik heb vanaf het begin een vertrouwd gevoel bij hem gehad, en dat was voor mij erg belangrijk. Ik ben nu twee weken verder en echt al super blij met het resultaat, terwijl de zwelling nog moet afnemen. Ik zou iedereen meneer Lohuis aanraden voor neuscorrecties. Ik ben zo blij dat ik heb gekozen voor meneer Lohuis en zou het zo nog eens doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohuis, P.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.