KNO-arts Lohuis, P.J.F.M.

KNO-arts

Waardering over Lohuis, P.J.F.M., Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 22 februari 2018

Neusaandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Als gevolg van een fietsongeluk met gecompliceerde neusbreuk, kwam ik in 1e instantie in het UMC terecht. Gevoelsmatig kreeg ik daar niet de aandacht en vakkundigheid die nodig was. Mij werd geadviseerd een second opinion aan te vragen bij een gerenommeerd arts; Dr. Lohuis, werkzaam in oa het Diaconessenhuis. Dr. Lohuis constateerde direct dat er een ingreep nodig was om inwendig eea te corrigeren, waardoor ik weer vrij kon ademen en mooi meegenomen, mijn neus er optisch ook weer beter uit zou zien. Een prettige bijkomstigheid, gezien mijn beroep in de schijnwerpers. Dr Lohuis stelde me gerust en vertelde hoe de operatie in z'n werk zou gaan. Het is duidelijk een arts die met passie zijn werk doet, dat schept ruimte en vertrouwen. Vrij kort daarop, kon ik terecht voor de ingreep. De operatie verliep voorspoedig en een week later kon ik weer prima functioneren. Er was nauwelijks iets te zien van de ingreep, aangezien Dr. Lohuis van binnenuit mijn neus heeft gecorrigeerd en rechtgezet. Een sterk staaltje vakwerk. Nu een half jaar na de operatie, ben ik super blij met het resultaat en het feit dat ik terecht ben gekomen bij, zonder twijfel, één van de beste artsen op het gebied van KNO. Ik kan weer vrij ademen, mijn oorpijn is verdwenen en mijn neus ziet er mooi en bovenal natuurlijk uit. Mijn dank is groot!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohuis, P.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.