KNO-arts Lohuis, P.J.F.M.

KNO-arts

Waardering over Lohuis, P.J.F.M., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 28 mei 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

De heer Lohuis heeft voor de operatie heel duidelijk uitleg gegeven over wat de mogelijkheden waren ten aanzien van mijn neuscorrectie. Ik had een hangende neustip. Een deukje in de neustip, een bult op de neusrug. Mijn neus stond scheef en hij was niet simetrisch. Meneer Lohuis heeft alle oneffenheden weg gehaald. Ik ben ontzettend blij met het resultaat. Het ziet er volledig natuurlijk uit. Echt heel knap gedaan. Meneer Lohuis heeft passie voor zijn werk en wil het maximale resultaat behalen. Indien je een neuscorrectie wilt ben je bij meneer Lohuis in goede handen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohuis, P.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.