KNO-arts Lohuis, P.J.F.M.

KNO-arts

Waardering over Lohuis, P.J.F.M., Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 11 januari 2017

Melanoom

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Dr. Lohuis is 'n zeer kundige arts en operateur en een eerlijk en prettig mens. Een zeer goede luisteraar, die ook al je vragen duidelijk uitlegt en verteld wat zijn plannen zijn. Ik ben ontzettend blij de dr. Lohuis terrecht gekomen te zijn. Na 2,5 maand is er zelfs nagenoeg niets meer te zien van 'n litteken na het wegnemen van 'n melanoom in mijn gezicht, terwijl het toch 'n wond was van de bovenkant van mijn neus tot de kaaklijn. Hulde voor deze arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohuis, P.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.