KNO-arts Lohuis, P.J.F.M.

KNO-arts

Waardering over Lohuis, P.J.F.M., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 16 februari 2017

Neusaandoeningen

Dr. P.J.F.M.Lohuis is een uitstekende KNO-arts die zijn uitgebreide kennis heel succesvol op gebied van neuschirurgie toepast.Tijdens gesprekken straalt dr. Lohuis veel vertrouwen uit, neemt de nodige tijd voor zijn patiënt en bespreekt alles grondig.Dankzij dr.Lohuis heb ik een aantal jaar geleden een mooie neus gekregen die perfect bij mijn gezicht past en waardoor ik veel makkelijker kan ademen.Tijdens de intake had dr. Lohuis perfect ingeschat wat mogelijk én verantwoord was om mijn esthetische en medische problemen te verhelpen.Mijn vrienden die niet over de ingreep wisten zeiden een paar maanden na de ingreep: "Heb je een verjongingskuur gehad, je ziet er 10 jaar jonger uit! " Niemand kon merken dat ik iets aan mijn neus had laten doen, zo natuurlijk zag die eruit!Sinds mijn neus anders is, kan ik verschillende kapsels, petjes en hoedjes en make-up hebben, hoef ik niet op te letten hoe ik mijn hoofd houd én kan ik veel makkelijker ademen.Mijn leven is zo veel leuker en ontspannender geworden - en dit is dankzij dr.Lohuis!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohuis, P.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.