KNO-arts Lohuis, P.J.F.M.

KNO-arts

Waardering over Lohuis, P.J.F.M., Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 4 mei 2017

Neusaandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Heb Dr. Lohuis in 2010 bezocht omdat ik een neuscorrectie wilde. Had al veel info opgezocht via internet. Ben bij hem op consult geweest en hij maakte een zeer kundige en betrouwbare indruk, Bovendien is hij een KNO arts en ik wist inmiddels dat ik daarbij in goede handen was en niet iedere plastisch chirurg zo'n operatie met goed resultaat kan uitvoeren. Ik had een grote neus en was daar al lang ongelukkig mee. Dr. Lohuis heeft tijdens de 2 consulten voorafgaand aan de operatie de tijd genomen om goed naar mijn gezicht te kijken en te vertellen wat er mogelijk was. Ik ging met het volste vertrouwen de operatie in. Het resultaat was mooier dan ik had durven hopen. Ik had een echt kleinere en weer rechte neus. Ik vind hem echt een kunstenaar. Ik ben nog iedere dag blij dat ik dit door hem heb laten doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohuis, P.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.