KNO-arts Lohuis, P.J.F.M.

KNO-arts

Waardering over Lohuis, P.J.F.M., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 24 november 2017

Ik ben erg tevreden over het werk van dr. Lohuis. Mijn neus past nu goed bij mijn gezicht. Het is precisie werk geweest, want het is een subtiele en toch een erg mooie verandering in mijn gezicht. Mensen kunnen niet direct aan mijn neus zien dat ik plastische chirurgie ben ondergaan, omdat de uitkomst er natuurlijk uit ziet. Dit getuigt in mijn beleving van een deskundige arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohuis, P.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.