Waardering over Lohuis, P.J.F.M., Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 25 april 2017

8.7
  • Keelaandoeningen
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ik ben in het Diaconessehuis in Utrecht -afdeling:  keel- neus  en oorheelkunde  - behandeld vanwege een langdurige zwelling in mijn linkeronderkaak. Mijn linkerspeekselklier is oprearief verwijderd door dr. Loohuis. Ik zag enorm op tegen  de operatie. Op de dag van de ingreep kon ik me overgeven door de rust die dr. Loohuis uitstraalde. Hoewel het contact in de Operatiekamer onze  tweede ontmoeting was ervoer ik door zijn blik  en  zijn houding  als gerustgestelend. Dat deed mij heel veel. Aanvankelijk was  mij niet duidelijk welke arts de ingreep zou doen. Verrassend was de oproep  kennis te komen maken met de  arts die verantwoordelijk zou zijn  voor de ingreep. Het was een prettige eerste ontmoeting. Ik werd  goed geinformeerd; werd op m'n gemak gesteld en ik  voelde dat ook zodanig.  Acheraf heb ik de procedure - voorafgaand kennis maken met de arts die verantwoordelijk is voor de ingreep -   als aangenaam ervaren. De ingreep is naar tevredenheid  verlopen. De zwelling was niet kwaadaardig. Na de ingreep geen sprake van ( aangezichtszenuwen ) beschadiging. De pijn - uren  na de operatie en daags daarna - viel mee. Achteraf beschouwd waren er geen redenen ergens bang voor te zijn. Ik ben trots op dr. Loohuis en zijn team. Men heeft  goed voor mij gezorgd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohuis, P.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.