Waardering over Lohuis, P.J.F.M., Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 1 juni 2016

• Huidaandoeningen
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ik ben in het verleden geopereerd aan een zeer groot basaalcelcarcinoom op mijn voorhoofd waardoor ik een heel groot litteken heb overgehouden, ik had ook geen haargrens meer. Ik ben na de operaties bij Dr. Lohuis terecht gekomen en daar ben ik iedere dag als ik opsta zeer dankbaar voor. Inmiddels ben ik 3x door dr. Lohuis geopereerd aan het litteken en heb ik bij de laatste operatie weer een haargrens gekregen. Ik ben hier zo ontzettend blij mee, ik heb mijn eigen gezicht weer terug gekregen. Het is een zeer kundig arts die altijd voor het zekere gaat, en ook heel goed met je gevoel weet om te gaan!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohuis, P.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.