KNO-arts Lohuis, P.J.F.M.

KNO-arts

Waardering over Lohuis, P.J.F.M., Ziekenhuis Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan - Amsterdam op 3 februari 2017

Keelkanker

Specialisme

Oncologie

In 1999 heb ik voor het eerst een kaakoperatie ondergaan (commandoresectie) omdat ik een tumor had op mijn tong bij mijn keelingang. Door verschillende complicaties en ook operaties was ik na 2 jaar, pas weer de oude. Nu 17 jaar  later, heb ik weer een plekje achter in mijn keel. En er wordt weer een commandoresectie overwogen....maar ik heb mijn bedenkingen.. Want de prognose is niet zo goed, het plekje zit tegen een halsslagader, dus misschien overleef ik de operatie niet....hebben ze genoeg marge om alles weg te halen?  en er is kans dat ik nooit meer kan drinken laat staan eten....Maar mede door Dr. Lohuis besluit ik er toch voor te "gaan". Want zegt hij:je bent pas 61 jaar, vitaal en er zijn geen verdere uitzaaiingen... Om een lang verhaal kort te maken, de operatie is geslaagd! Binnen 2 dagen weer op zaal en binnen 2 weken thuis! Inmiddels is het alweer 4.5 maand geleden, het was weer heftig, maar blij dat ik het gedaan hebt...P.S. Ik kan inmiddels drinken en het eten gaat steeds beter....Alle dank aan Dr. Lohuis, want hij heeft mij meegenomen, in zijn positieve inspiratie!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohuis, P.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.