KNO-arts Lohuis, P.J.F.M.

KNO-arts

Waardering over Lohuis, P.J.F.M., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 29 januari 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Neusaandoeningen

Mijn linkerneusgat zat altijd helemaal dicht waardoor het rechterneusgat (vanwege verslapte huid) steeds dichtklapte door de luchtdruk. Via het diakonessenziekenhuis ben ik doorverwezen naar dr. Lohuis, vooral omdat ik het idee van een operatie spannend vond. Tijdens de eerste ontmoeting had ik het idee dat dr. Lohuis niet echt naar me luisterde, dus een half jaar later heb ik weer een afspraak gemaakt en tot mijn blije verassing had hij juist alles heel goed onthouden. Dokter Lohuis had zijn ideeën over het cosmetische aspect van mijn neus, maar begreep ook goed dat verbetering van ademhaling voor mij het belangrijkste was. De operatie was zowel door dr. Lohuis als zijn team deskundig uitgevoerd. Over het resultaat ben ik zeer tevreden. Mijn neus is wat harder, kleiner en mooier geworden. Ik ben dr. Lohuis enorm dankbaar omdat ik nu weer heerlijk vrij kan ademhalen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohuis, P.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.