KNO-arts Lohuis, P.J.F.M.

KNO-arts

Waardering over Lohuis, P.J.F.M., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 22 juli 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Ontzettend tevreden met het resultaat van mijn neuscorrectie uitgevoerd door dr. Lohuis. Bij het consult wist hij me op m'n gemak te stellen door uit te leggen hoe hij mijn neus beter bij mijn gezicht zou kunnen laten passen en ervoor te zorgen dat mijn neus minder zou opvallen. De operatie vond ik behoorlijk spannend, maar door de goede zorgen in de kliniek werd ik ook hier op m'n gemak gesteld. Het herstel was (vooral de eerste paar dagen) best pittig, maar viel me alleszins mee. Inmiddels zijn we een jaar verder en ben ik erg blij met het resultaat. M'n neus past nu inderdaad veel beter bij m'n gezicht en als bijkomend effect heb ik een stuk meer zelfvertrouwen gekregen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohuis, P.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.