KNO-arts Lohuis, P.J.F.M.

KNO-arts

Waardering over Lohuis, P.J.F.M., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 27 februari 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Ontzettend tevreden met mijn neuscorrectie uitgevoerd door dr. Lohuis. Ik heb een heel prettig consult gehad bij dr. Lohuis. Er werd goed besproken wat er mogelijk was, waardoor ik eigenlijk gelijk al heel veel vertrouwen had in de neuscorrectie. Ook de operatie heb ik als goed ervaren, mede door het lieve personeel en de deskundigheid van dr. Lohuis. Het resultaat van mijn neuscorrectie is nog beter en mooier dan ik had durven dromen. Ik ben er ontzettend tevreden over en ik zou iedereen dr. Lohuis aanraden. Een echte topper!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohuis, P.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.