KNO-arts Lohuis, P.J.F.M.

KNO-arts

Waardering over Lohuis, P.J.F.M., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 24 januari 2018

Neusaandoeningen

Twee jaar geleden heb ik een neuscorrectie ondergaan in de Bergmannkliniek bij dokter Lohuis. Het was een hele stap om tot deze beslissing te komen. Al jaren was ik aan het dubben. Ik verstopte mijn profiel in diverse situaties. Was niet blij met mijn neus.  Ik ben begripvol ontvangen en begeleid door dokter Lohuis en collega's. Prettig om precies te weten waar ik aan toe was. Het verstoppen van mijn profiel heeft nog lang na de operatie een rol gespeeld. Het hoorde bij mijn bewegingspatronen. Ik ben dokter Lohuis en zijn collega's enorm dankbaar. De neuscorrectie heeft geestelijk en lichamelijk een positieve impact gehad op wie ik ben. Ondanks mijn twijfels vooraf, angst, verdriet, pijn en ongemak zou ik het zo weer doen. Een zeer kundig arts en zeer kundige collega's. Dankjewel!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lohuis, P.J.F.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.