Waardering over Louwers, H.A.P.M., Ziekenhuis IJsselland Ziekenhuis - Capelle aan den IJssel op 17 oktober 2017

6.5
  • Amandelontsteking
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Voor 2 jarige dochter geweest ivm (neus)amandelen en evt buisjes. Werd adh van verhaal besloten neusamandelen te verwijderen en buisjes te plaatsen. Er is hiervoor niet in de oren/neus/keel gekeken. Op de dag zelf echt lopende band werk. Arts nog heel even gezien, maar herinnerde een telefoongesprek tussen hem en mij van 3 dagen ervoor niet terwijl dat over de operatie ging. Ik moest het echt nog even ophelderen en voor mijn gevoel kwam het nog niet echt aan. Na de operatie de arts niet meer gezien, ook geen nacontrole (is de procedure van het zkh). Mijn gevoel: wel vriendelijke man, maar ik had niet het idee dat ik werd 'gehoord'. Ook al besliste hij adh van mijn verhaal en niet na eigen onderzoek. Lopende band verhaal viel mij echt tegen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Louwers, H.A.P.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.