Waardering over Majoor, M.H.J.M., Ziekenhuis Ziekenhuis Gelderse Vallei - Ede op 15 maart 2019

• Bijholteontsteking
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ik ben met dokter Majoor heel erg blij, ik kwam bij hem voor een second opinion ivm een foute diagnose/behandeling die er in een ander ziekenhuis was gedaan. Ik werd uiterst vriendelijk en op deskundige wijze ontvangen. Dr Majoor weet waar hij over praat en na wat vooronderzoek was de goede diagnose zo gesteld. Mij werd verteld wat het was en dat er met enige spoed een operatie nodig was om mijn probleem op te lossen. Na de operatie heb ik een prima nazorg gehad en het resultaat was goed. Ik heb mij altijd gehoord gevoelt en iedereen is erg aardig in de Gelderse vallei. Echt een aanrader en ik ga ook niet meer naar een andere arts/ziekenhuis.

Bent u of werkt u voor Majoor, M.H.J.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.