KNO-arts Menger, D.J.

KNO-arts

Waardering over Menger, D.J., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 22 april 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Dokter Menger heeft een revisie operatie uitgevoerd, de eerste operatie was niet goed uitgevoerd door een andere arts. Mijn neus bleef maar vervormen, het werd niet mooier. Hierdoor was ik ook best bang voor het resultaat van de tweede operatie, maar gelukkig is het deze keer wel goed gegaan. Het resultaat is veel mooier dan dat ik verwacht en gehoopt had. Mooi, natuurlijk en het past bij mijn gezicht. Dat is ook precies het resultaat wat ik wilde, dokter Menger heeft heel goed geluisterd naar mijn wensen. Genezing ging goed, bijna geen blauwe plekken. Nu een jaar en 4 maanden later, voel ik me veel beter en zelfverzekerder. Ik ben dokter Menger zeer dankbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Menger, D.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.