KNO-arts Menger, D.J.

KNO-arts

Waardering over Menger, D.J., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 21 september 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Door een andere arts ook werkzaam bij bey 3x geopereerd en 3x mis gegaan ik kreeg te horen dat mijn lichaam nu eenmaal veel littekenweefsel aanmaakt, ik kon met deze neus niet leven ik keek wel 100x per dag verdrietig in de spiegel, toen maar eens op consult geweest bij een andere arts dr menger hij staat aangeschreven dat hij mislukte correcties weer mooi kan maken, op consult geweest en hij beloofde mij dat hrt littekenweefsel door zijn techniek niet terug zou komen. Ik ben inmiddels geopereerd het kapje is eraf en wat is mijn neus mooi! Nu al en dan schijnt er nog zwelling te zitten ook. Ik ben dr menger erg dankbaar in de spiegel kijken is nu een feestje!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Menger, D.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.