Waardering over Menger, D.J., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Den Haag - Den Haag op 9 maart 2020

9.1
  • Neusaandoeningen

neuscorrectie laten doen door dokter D.J Menger wat een topper deze dokter. Dokter Menger besteed veel aandacht aan je voor, tijdens en na je operatie , komt voor de operatie bij je langs en ook nog twee keer na de operatie als hij je heeft geopereerd. Ik had na 5 dagen een na bloeding en we kregen het niet opgelost , na twee uur dokter Menger zelf aan de telefoon of we naar het UMC in Utrecht konden komen zodat hij er zelf naar kon kijken. Hij is hier zelf langer voor gebleven en gaf zijn privé nummer als het bloeden weer zou beginnen ( na behandeling van dokter Menger gelukkig geen last meer van gehad van een na bloeding ). Na 12 weken op controle en toen gaf hij zelf aan dat hij mijn neus op een bepaalde plek nog niet glooiend genoeg vond en dat dit nog een zwelling kon zijn ( of nog huid wat moet slinken ) maar anders zou hij dit nog oplossen door het te behandelen als we over 8 maanden terug komen bij hem voor controle .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Menger, D.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.