Waardering over Menger, D.J., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 22 december 2020

• N.v.t.

In september ben ik geopereerd door dokter Menger. Ik heb jarenlang getwijfeld en naar toegeleefd om een neuscorrectie te ondergaan, maar wat ben ik blij dat ik ervoor uiteindelijk ben gegaan, het resultaat is namelijk prachtig! Van een lelijke lange kromme etnische haakneus naar een prachtig recht neusje! Ik ben echt zo tevreden met het resultaat, het is zelfs beter dan ik aanvankelijk had verwacht. Dhr Menger deskundig en is ook vriendelijk, waardoor je direct op je gemak voelt en al je vragen kunt stellen. Hij is ook realistisch, geeft aan wat haalbaar is. Al met al kan ik hem zeer aanbevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Menger, D.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.