KNO-arts Menger, D.J.

KNO-arts

Waardering over Menger, D.J., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - Hilversum op 22 mei 2022

Uitleg

N.v.t.

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Plastische chirurgie

Na 2 mislukte neuscorrecties bij een andere arts, op consult bij dr. Menger voor een neustipcorrectie. Volgens hem was er wel meer mis met mijn neus en opperde hij het volgende: septum rechtzetten, neusbrug bijschaven en glad maken, neustip verhogen en neustip verfijnen. Ik heb wel herhaaldelijk én met klem aangegeven dat het verhogen van de neustip het belangrijkste was voor mij. In het contract dat ik moest tekenen was echter nergens gespecificeerd welke handelingen er zouden worden verricht. Desgevraagd aan mijn contactpersoon of dit alsnog kon, mailde ze mij dat dat niet mogelijk was maar zij zou dr. Menger vragen om mij een email te sturen waarin stond dat bovengenoemde 4 handelingen zouden worden verricht. Email heb ik niet gekregen. Na de operatie aangegeven dat neustip niet voldoende was gelift. Dit werd ontkend door hem. Na 1,5 jaar is er van alles mis met mijn neus: Neustip gezakt Enorm lelijk litteken Neusbrug zelfde als voorheen Huid binnenkant losgeraakt

Reactie van/namens expert medewerker Marsha

Geachte mevrouw/heer,

Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen. Het is zeer spijtig dat u een vervelende ervaring heeft met Bey Clinics in Hilversum.
Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken. U kunt uw ervaring en contactgegevens delen middels een klacht. Hoe dit werkt leest u op: https://beyclinics.nl/over-bey/klachten of u kunt contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-9000500 met keuze menu optie 5.
De betreffende klachten coördinator zal binnen 3 werkdagen reageren, nadat we uw contactgegevens hebben ontvangen.

Met hartelijke groet,

Marsha

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Menger, D.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.