Waardering over Menger, D.J., Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 8 april 2021

• Plastische chirurgie
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Na 2 operaties te hebben gehad en 11 jaar in totaal te hebben gelopen met een neus bijna zonder bot/kraakbeen waardoor ik slecht kon ademhalen door mijn neus. Na die 11jaar ben ik voor de 3de keer geopereerd (in-uitwendige neuscorrectie) en dit keer door Dr. Menger. Ik vind dat hij de beste neuschirurg is van Nederland! Hij had geen enkele twijfels of moeilijkheden om mij te opereren, erg proffesioneel en zeker van zijn deskundigheid . Hierdoor wist hij precies mij een goed functionerende neus te geven en daarnaast nog een mooie! Daarnaast is hij ook vriendelijk en gaf goede uitleg hoe en wat er allemaal gaat gebeuren. Erg dankbaar voor wat Dr. Menger voor mij heeft gedaan. Ik raad Dr. Menger zeker aan voor neuscorrecties!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Menger, D.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.