KNO-arts Menger, D.J.

KNO-arts

Waardering over Menger, D.J., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Den Haag - Den Haag op 11 oktober 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Na 4 mislukte operatie bij verschillende bekende artsen. Bij mijn laatste 4de operatie vertelde arts mij dat het echt de laatste operatie voor mij was. Zo kwam ik terecht bij dokter Menger. Ik voelde mij heel ongelukkig. Na eerste consult gaf hij mij goed en vertrouwd gevoel. Hij beloofde mij dat het goed zou komen. Tevens gaf hij mij de kracht en steunde mij om weer operatie aan te gaan. Dat is ook zo gebeurd. Ik ben nu super blij en voel me heel gelukkig met mijn neus. Super bedankt menner Menger. Ik raad u iedereen aan die aan een neuscorrectie denkt. Super deskundig, luisterd goed naar patient en heel duidelijk en eerlijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Menger, D.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.