KNO-arts Menger, D.J.

KNO-arts

Waardering over Menger, D.J., Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht op 1 november 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Neusaandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Na een medisch noodzakelijke neusoperatie ben ik voor een second opinion bij dr. Menger terecht gekomen, omdat ik niet tevreden was over het resultaat. De klachten waren juist verergerd. Ik voelde mij door dr. Menger direct serieus genomen en was erg blij met het voorstel een hersteloperatie te doen. Deze operatie heeft 1 maand geleden plaatsgevonden en ik kan niet anders zeggen dat ik door iedereen uiterst zorgzaam en liefdevol ben behandeld. Ik heb de eerste controle gehad en ben blij dat ik over 4 maanden en daarna nog een keer voor controle 'moet' komen. Heel zorgvuldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Menger, D.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.