KNO-arts Menger, D.J.

KNO-arts

Waardering over Menger, D.J., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Den Haag - Den Haag op 12 oktober 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Neus ziet er OK uit, alhoewel ik nu een beetje een wipneus heb, iets wat ik nooit had gevraagd/gewild. Maar het ergste van al, ik heb nu continue een verstopte neus. Voordien nooit last gehad en nu dagelijks een erg verstopte neus. Ongelofelijk hoe lastig dit is. Hierover dr. Menger gecontacteerd, maar hij had geen verklaring. Zijn we niks mee natuurlijk, ik moet er wel mee leven! We zijn nu één jaar post-operatie en helaas niks van verbetering. Had ik vooraf geweten dat mijn neus functioneel zo achteruit ging gaan dan had ik deze operatie nooit gedaan.

Reactie van/namens Bey by Bergman Clinics, locatie Den Haag - Den Haag

Geachte mevrouw/heer,
Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen en zullen uw ervaring gebruiken om de kwaliteit van ons zorgtraject te verbeteren. Het is zeer spijtig dat u een vervelende ervaring heeft met Bey Clinics.
Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken. U kunt uw ervaring en contactgegevens delen middels een klacht. Hoe dit werkt leest u op: https://beyclinics.nl/over-bey/klachten of u kunt contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-9000535
De betreffende klachtencoördinator zal binnen 3 werkdagen reageren, nadat we uw contactgegevens hebben ontvangen.

Met hartelijke groet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Menger, D.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.