Waardering over Menger, D.J., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Amsterdam - Amsterdam op 15 februari 2020

• Neusaandoeningen

Op aanraden van een kennis bij dr Menger terecht gekomen. In december een neuscorrectie ondergaan bij hem. (Nu al) enorm blij met het resultaat. Groot/mooi verschil! Alles is gedaan (tussenschot rechtgezet, neus ingekort en de brug is smaller en recht gemaakt). Kreeg bij de intake meteen een bijzonder goed, vertrouwd gevoel bij hem. Vond het allemaal heel spannend... Dr is erg vakkundig en geduldig. Hij beantwoord alle vragen en is erg sympathiek! Dit alles stelde mij gerust. Ook door zijn team (voor- tijdens en na de operatie) wordt alles in goede banen geleid. Werd heel rustig wakker na de operatie. Onlangs dr. weer gezien, was weer erg fijn! Dr is bovendien goed bereikbaar! (Heb zelfs met hem op een zondag gesproken. Wegens een ziekte van mij, wat niets met mijn neus te maken heeft, had ik een vraag.) Dr is erg meelevend en voel mij zeker geen nummertje bij hem. Operatie 3 wkn na de intake ondergaan, ook heel blij mee (dat snel kon). Kan hem iedereen aanraden! Dank Dr Menger!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Menger, D.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.