KNO-arts Menger, D.J.

KNO-arts

Waardering over Menger, D.J., Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Den Haag - Den Haag op 9 november 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plastische chirurgie

Vorig jaar ben ik mijn tweede neuscorrectie ondergaan bij dokter Menger. Mijn eerste neuscorrectie was niet goed verlopen bij een andere arts in een andere ziekenhuis. Na veel onderzoek te doen en verschillende intakegesprekken aan te gaan heb ik gekozen voor dokter Menger. Ik vond het enorm spannend omdat dit de tweede operatie zal zijn voor mijn neus en ik nu echt tevreden wilde zijn. Na een goed gesprek met dokter Menger wist ik het meteen. Ik koos voor hem om zijn enorm mooie natuurlijke resultaten en zijn kundigheid. Het resultaat is erg mooi geworden en nog mooier dan ik had durven dromen. Hij heeft goed geluisterd naar mijn wensen en heeft mij gerust gesteld. Dit was de beste keus ooit, en ik ben hem nog steeds elke dag weer dankbaar als ik in de spiegel kijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Menger, D.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.