KNO-arts Meulenbroeks, A.A.W.M.

Vrouw
Specialisme
Otologie
Er zijn 15 waarderingen Waarderen

Waardering over Meulenbroeks, A.A.W.M., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 26 juli 2013

Een zeer onvriendelijke arts door haar botte manier van communiceren en afkappen. Na eenmaal bij haar geweest te zijn dacht ik dat ze haar dag niet had, maar ik wist wel zeker dat ik daar niet meer terug wilde. Weder na een periode was ik genoodzaakt alsnog te gaan en stond ik weer tegenover haar, een zeer onvriendelijke arts, die mij niet liet uitpraten en continu afkapte. Verder ook zeer slecht omdat zij een diagnose niet kon verklaren omdat zij niet wist wat het was terwijl het wel binnen haar branche was. Om en om, slecht en onvriendelijk.

Reactie van/namens Meulenbroeks, A.A.W.M.

Geachte heer/mevrouw,
Dr. Meulenbroeks vindt het erg vervelend voor u dat u dit zo heeft ervaren en hoopt u er nog eens over te spreken.
 We horen graag van u wat u vindt dat beter kan. U kunt contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. Op onze website kunt u meer lezen over het indienen van een klacht.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie Rijnstate

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meulenbroeks, A.A.W.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.