KNO-arts Meulenbroeks, A.A.W.M.

Vrouw
Specialisme
Otologie
Er zijn 16 waarderingen Waarderen

Waardering over Meulenbroeks, A.A.W.M., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 27 september 2017

Neusaandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Geweldige dokter, luistert en verteld alles goed neemt ook zeker de tijd voor je. Van tevoren een hoop verhalen gehoord van anderen over mijn behandeling (neuspoliepen verwijderen) maar dat viel door deze dokter allemaal 100% mee (volgens haar collega's komt dat door haar tedere handjes) ze gebruikt ook oplosbare tampons daardoor niet terug hoeven te komen om deze te verwijderen wat een pijnlijk iets moet zijn.

Reactie van/namens Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie waardering. Fijn om te horen dat de behandeling u zo meegevallen is en dat u tevreden bent over onze zorgverlening. Wij geven uw compliment door aan dokter Meulenbroeks.

Vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meulenbroeks, A.A.W.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.