Waardering over Middelweerd, M.J., Overige kliniek Bergman Clinics | KNO | Hilversum (voorheen Van Linschoten Specialisten) - Hilversum op 5 november 2020

• Bijholteontsteking

Dit is zoals zorg zou moeten zijn. Kundig, efficient, professioneel en toch menselijk en patiëntgericht. Ik bezocht dr. Middelweerd met vrij ernstige hoofdpijnklachten als gevolg van steeds terugkerende voorhoofdsholteontstekingen. Het consult bestond uit een kort gesprek en een onderzoek, het maken, bekijken en bespreken van een CT scan. Daaruit bleek dat mijn neustussenschot erg scheef stond en dat daardoor mijn voorhoofdsholtes chronisch ontstoken waren. Dr. Middelweerd legde duidelijk uit wat de behandelopties waren en binnen 2 weken kon ik de benodigde operatie ondergaan (septum correctie, FESS en neusschelpcorrectie). Deze is prima verlopen, niets anders dan lof voor alles. Ik ben op dit moment nog herstellend maar merk nu al verbetering. Ik vind Dr. Middelweerd een prettige, ervaren en kundige arts en ik ben erg blij dat ik bij hem onder behandeling ben gekomen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Middelweerd, M.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.