Waardering over Middelweerd, M.J., Overige kliniek Van Linschoten Specialisten, ZBC KNO Het Gooi, locatie Hilversum - Hilversum op 8 juni 2011

1.0

Over kno-arts M.J. Middelweerd het volgende: Mijn tussenschot van de neus stond scheef en diende rechtgezet te worden. De uitwendige neus zou hierbij ook rechtgezet worden. Toen ik uit de operatie kwam en later zag wat er allemaal veranderd was raakte ik in een shock. Het tussenschot stond niet recht dit is na onderzoek bewezen, daarnaast heeft Middelweerd allemaal dingen veranderd die niet eens besproken waren. In plaats van de neus recht te zetten heeft hij allemaal bot weggehaald waardoor de neus smaller is geworden en hierdoor het gezicht een ernstige verandering ondergaat. Dit is allemaal gebeurd zonder mijn toestemming. Een zwarte dag in mijn leven. De hechtingen had hij gewoon aan elkaar geknoopt en bungelde uit mijn neusgaten die hij overigens zonder mijn toestemming ook veranderd had. Te gruwelijk voor woorden. Ik zie het als een aanslag op mijn leven, een ernstige psychische belasting. Komt nooit meer goed. De gevolgen zijn desastreus. Afschuwelijk dat zulke mensen vrij rondlopen en hun gang kunnen gaan. Als ik fatsoenlijk en eerlijk was ingelicht over de behandeling en wat er ging gebeuren wat overigens zijn plicht was maar dit heeft nagelaten had ik met deze ingreep nooit toegestemd!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Middelweerd, M.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.