KNO-arts Oude Ophuis, M.B.

KNO-arts

Waardering over Oude Ophuis, M.B., Ziekenhuis ZorgSaam Ziekenhuis, locatie De Honte - Terneuzen op 17 maart 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ooraandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Dr Oude Ophuis heeft de oorklachten van onze peuter verholpen. Een kind dat iedere week koorts had en oorontsteking werd in een ander ziekenhuis niet geholpen. Wij zijn bij Dr Oude Ophuis terecht gekomen voor een second opinion. We zijn zo goed geholpen. De dokter zei "u krijgt een ander kind". Wij zijn heel blij met deze snelle interventie. Omdat wij een eind moesten rijden, heeft de dokter er voor gezorgd dat we tussendoor nog dezelfde dag bij de afdeling anesthesie terecht konden voor een intake voor het plaatsen van de buisjes. Wat een service! Een week later waren er buisjes geplaatst en hij had gelijk! Nooit meer koorts of oorklachten gehad. Alle vertrouwen in Dr Oude Ophuis!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oude Ophuis, M.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.