Waardering over Oude Ophuis, M.B., Ziekenhuis ZorgSaam Ziekenhuis, locatie De Honte - Terneuzen op 7 mei 2019

• Middenoorontsteking
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ik ben in 2017 december bevallen van een dochter vanaf 2018 liep ik constant met heel veel oorpijn en bloederige oor vies stinkend naar meer als 10 x naar de huisarts te zijn geweest en zoveel pijn bleef houden was k het beu ik ben naar het ziekenhuis gegaan zonder verwijsing... Ik kwam daar en had dr b engelen maar hij keek in me oor en zag al dat het foute boel was hij heeft meteen oude ophuis geroepen en vanaf toen heeft oude ophuis mij overgenomen wauw deze man luisterde naar me en zei me dat ik indd niet gek was en het wel degelijk klopte me volle gevoel doofheid ik bleek een cholesteatoon te hebben best een grove alles is weghaald tijdens een operatie aanbeeld noem maar op... Inmiddels ben ik 3 weken geleden geopereerd voor de 2x in de hoop dat me gehoor terug komt recht. Heb prothese en met gekregen . Echt ik vindt het een top arts! Luisterd naar de mensen en neem meteen actie zodat je er zo snel mogelijk vanaf bent!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oude Ophuis, M.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.